Pazar
Sağanak Yağışlı
20°C | 24°C
Pazartesi
Parçalı Bulutlu
20°C | 25°C
Salı
Sağanak Yağışlı
20°C | 26°C

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

Konu PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
İhale Tarihi 20/03/2017
İhale Kayıt No 2017/71943
İhale Türü PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
Müdürlük / Birim ARDEŞEN BELEDİYESİ
İhale Durumu Sonuçlandı

16.02.2017 İlan Önizleme

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/Ilan/IlanDurum.aspx 1/2

Süre ve Yaklaşık Maliyet Bilgileri

İlan Süresi : 28 (ilanın elektronik araçlarla hazırlanması ve gönderilmesinden dolayı 7 gün, ilan ve ihale dokümanına EKAP üzerinden

doğrudan erişilmesinden dolayı 5 gün süre indirimi)

Yasal Kapsam : 13/a

İlan Süresi İçin

Yaklaşık Maliyet : 4. adım 1.789.213,00 ...

Ortak Alım : Hayır

Sınır Değer : İhalenin yaklaşık maliyeti eşik değerin yarısına eşit ya da üstünde

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ARDEŞEN BELEDİYESİ

Belediyemiz Hizmetlerinde çalıştırılmak üzere yardımcı Personel Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre

açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/71943

1İdarenin

a) Adresi : Merkez Mah. Ataturk Cad. 126 53400 ARDEŞEN/RİZE

b) Telefon ve faks numarası : 4647151005 4647151351

c) Elektronik Posta Adresi :

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet

adresi

: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2İhale

konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 24 Ay Süreyle 1 Kişi Şehir Plancısı 24 Ay süreyle 1 Kişi Çevre Mühendisi 24 Ay süreyle 1 Kişi

Makine Mühendisi 24 Ay Süreyle 1 Kişi Şoför 24 Ay süreyle 89 Kişi VasıflıVasıfsız

Personel 24

Ay süreyle 3 Kişi Engelli Personel

Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden

ulaşılabilir.

b) Yapılacağı yer : Ardeşen Belediyesi

c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 24(Yirmidört) aydır

3İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ardeşen Belediyesi Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati : 20.03.2017 10:

00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son

durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek

üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde,

ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest

muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın

korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi

kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.

4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:

a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını

gösteren bölümlerini,

b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin

sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest

muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,

Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.

Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının

ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre,

son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en

az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir

ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini

sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda,

belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

16.02.2017 İlan Önizleme

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/Ilan/IlanDurum.aspx 2/2

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı

yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’in den, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise

teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli

kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden

yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun

yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların

parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale

konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.

Bu İhalede Benzer iş olarak Veri Hazırlama ve Kent Temizliği Hizmet Alımları Kabul edilir

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ardeşen Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü adresinden satın

alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden eimza

kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ardeşen Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü

posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler

için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:

Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

DİĞER İLANLAR
  • 27 Temmuz

    LED Panel dış ortam reklam sistemi alanı işletmeciliği

    LED Panel dış ortam reklam sistemi alanı işletmeciliği
    Konu LED Panel dış ortam reklam sistemi alanı işletmeciliği
    İhale Tarihi 27/07/2017
    İhale Kayıt No
    İhale Türü LED Panel dış ortam reklam sistemi alanı işletmeciliği
    Müdürlük / Birim ARDESEN BELEDIYESİ
    İhale Durumu Sonuçlanmadı
    İHALE DETAYI
  • ARAÇ AÇIK ARTTIRMA İHALESİ

    ARAÇ AÇIK ARTTIRMA İHALESİ
    Konu ARAÇ SATIŞ
    İhale Tarihi
    İhale Kayıt No
    İhale Türü ARAÇ
    Müdürlük / Birim ARDEŞEN BELEDİYE BAŞKANLIĞI
    İhale Durumu Sonuçlanmadı
    İHALE DETAYI
  • ARDEŞEN BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN

    ARDEŞEN BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN
    Konu
    İhale Tarihi
    İhale Kayıt No
    İhale Türü
    Müdürlük / Birim
    İhale Durumu Sonuçlandı
    İHALE DETAYI
  • 20 Mart

    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
    Konu PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
    İhale Tarihi 20/03/2017
    İhale Kayıt No 2017/71943
    İhale Türü PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
    Müdürlük / Birim ARDEŞEN BELEDİYESİ
    İhale Durumu Sonuçlandı
    İHALE DETAYI
  • 09 Mart

    ÇİMENTO (DÖKME) SATIN ALINACAKTIR

    ÇİMENTO (DÖKME) SATIN ALINACAKTIR
    Konu ÇİMENTO (DÖKME) SATIN ALINACAKTIR
    İhale Tarihi 09/03/2017
    İhale Kayıt No 2017/38563
    İhale Türü 9 000 TON CEM I 42,5 R DÖKME ÇİMENTO Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
    Müdürlük / Birim ardeşen belediyesi
    İhale Durumu Sonuçlandı
    İHALE DETAYI
  • 05 Ocak

    BÜFE İŞLETMECİLİĞİ

    BÜFE İŞLETMECİLİĞİ
    Konu BÜFE İŞLETMECİLİĞİ
    İhale Tarihi 05/01/2017
    İhale Kayıt No 1
    İhale Türü 2886 SAYILI YASA 45. MADDESİ (AÇIK ARTTIRMA)
    Müdürlük / Birim FEN İŞLERİ
    İhale Durumu Sonuçlandı
    İHALE DETAYI
  • 21 Ekim

    Kaldırım ve Yol Kaplama Malzemesi Alımı

    Kaldırım ve Yol Kaplama Malzemesi Alımı
    Konu Kaldırım ve Yol Kaplama Malzemesi Alımı
    İhale Tarihi 21/10/2016
    İhale Kayıt No A85796
    İhale Türü Mal Alımı
    Müdürlük / Birim Park ve Bahçeler Müdürlüğü
    İhale Durumu Sonuçlandı
    İHALE DETAYI
Site Yönetimi: Ardeşen Belediyesi